Συχνές ερωτήσεις / προβλήματα

Τα Windows 7 πρέπει να είναι ενημερωμένα γενικά.

Από όλες τις ενημερώσεις είναι αναγκαία τα εξής:
α) η ενημέρωση KB2533623 και
β) η ενεργοποίηση (θέμα κρυπτογράφησης) του TLS 1.2.

Το α) γίνεται ως εξής: Μεταβείτε στη διεύθυνση https://www.microsoft.com/el-gr/downloa … x?id=26767 και ακολουθήστε τις οδηγίες.

Το β) γίνεται ως εξής: Ανοίγετε τις Επιλογές Internet (Internet Options) μέσω της Αναζήτησης των Windows, μεταβαίνετε στην καρτέλα “Για προχωρημένους” (Advanced) και τσεκάρετε την επιλογή “Χρήση TLS 1.2” (Use TLS 1.2).

(η απάντηση αντλήθηκε από http://1pekesat-exae.mysch.gr/exae/viewtopic.php?f=4&t=53)

Αν το email ενός εκπαιδευτικού που υπήρχε στο myschool δεν ήταν ενημερωμένο (π.χ. παλαιό καταργημένο email) και ο εκπαιδευτικός δεν έχει πλέον πρόσβαση σε αυτό, ο λογαριασμός Webex που δημιουργήθηκε δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί.

Στην περίπτωση αυτή, η Διεύθυνση του Σχολείου θα αλλάξει το email του εκπαιδευτικού σε άλλο (π.χ. αυτό του ΠΣΔ) και θα στείλει email στη διεύθυνση cst@minedu.gov.gr χρησιμοποιώντας την επίσημη διεύθυνση email του Σχολείου

με θέμα:
Αίτημα δημιουργίας λογαριασμού Webex σε νέο email

και περιεχόμενο (αλλάζετε τα πεδία <…> με τις πραγματικές τους τιμές):
” Για τον εκπαιδευτικό <ονοματεπώνυμο> του Σχολείου μας με Α.Μ.: <αριθμός μητρώου εκπαιδευτικού>, δημιουργήθηκε λογαριασμός Webex στο email <παλαιό email> το οποίο ήταν καταχωρημένο στο myschool. Ωστόσο, ο εκπαιδευτικός δεν διαθέτει πλέον πρόσβαση στο email αυτό. Έγινε αλλαγή στο myschool και πλέον το email του είναι <νέο email>. Παρακαλούμε να δημιουργήσετε νέο λογαριασμό Webex για το νέο email, ώστε να σταλεί στον εκπαιδευτικό για να ενεργοποιήσει την εικονική του τάξη. Παράλληλα, μπορείτε να διαγράψετε το λογαριασμό Webex του παλαιού email.

Ευχαριστούμε,

Η Διεύθυνση του <όνομα Σχολείου>
<ονοματεπώνυμο Διευθυντή/τριας>

(η απάντηση αντλήθηκε από το http://1pekesat-exae.mysch.gr/exae/viewtopic.php?f=4&t=3)

Σε μερικές περιπτώσεις, στους υπολογιστές των μαθητών δεν εμφανίζεται το “χεράκι” ώστε να ζητήσουν το λόγο την ώρα της τηλεδιάσκεψης. Σε αυτή την περίπτωση μπορούν να ζητούν το λόγο χρησιμοποιώντας την δυνατότητα “chat”, συνομιλίας δηλαδή μέσω κειμένου. 

Μικροφωνισμός είναι το φαινόμενο κατά το οποίο ο δυνατός ήχος από τα ηχεία σας περνάει μέσα στο μικρόφωνό σας, αυτός ξανα-ακούγεται από τα ηχεία σας ενισχυμένος, ξανα-περνάει στο μικρόφωνο κοκ με αποτέλεσμα σταδιακά και γρήγορα να ακούγεται ένα πολύ δυνατό σφύριγμα! Η λύση είναι να χαμηλώσετε την ένταση των ηχείων ή του μικροφώνου ή (ακόμα καλύτερα) να χρησιμοποιήσετε ένα σετ ακουστικών την ώρα της τηλεδιάσκεψης.

Όταν κάποιος μαθητής δεν έχει μικρόφωνο μπορεί να χρησιμοποιήσει το παράθυρο του chat για να στέλνει τις ερωτήσεις / τα σχόλιά του.

Η μηδενική χρέωση μέσω κινητής τηλεφωνίας ισχύει για την Ηλεκτρονική Σχολική Τάξη (eclass, e-me, Φωτόδεντρο, εκπαιδευτική τηλεόραση mathainoumestospiti, Webex) και γενικώς για όλες τις ιστοσελίδες που αναφέρονται στο δελτίο τύπου του ΥΠΑΙΘ.

Δεν υπάγονται στη μηδενική χρέωση:

  • η προβολή περιεχομένου που φιλοξενείται σε άλλη ιστοσελίδα και έχει ενσωματωθεί στα ηλεκτρονικά μαθήματα (π.χ. video YouTube) ή…
  • το άνοιγμα συνδέσμων που οδηγούν σε εξωτερικό περιεχόμενο